- Huomenta. Mä olen uus asukas, haluisin ilmottautua.
- Mul on oikeestaan vapaapäivä tänään. Voit jättää tiedot mun postiluukkuun, se on bee kolkytäkuus.
- Mä tulen mieluummin huomenna sitte. Mut mä haluisin myös kysyä muutamia asioita.
- Kysy pois.
- Asunnossa on kylmä. Patteriin ei tu kuumaa vettä vaikka kuinka päin vääntäis.
- Mikä asunto se on?
- Aa kakskytviis.
- Hm, se on siis, kuudennessa kerroksessa. Pitää sanoo niille remonttimiehille. Ne siel aina välillä ilmaa niitä lämmitysputkia. Sen takii siel on ny remontin aikana joskus kylmä ja joskus ei oo. Mä sanon niille et käy ilmaamassa ne putket. Nähdään sit huomenna.
- Entäs se kemiallinen vessa?
- Alhaalla on vessat ja suihkut, siel on niitäkin. Siel on niitä aineita kans mitä niis pitää käyttää.
- Hyvä, kiitos, nähdään huomenna.
- Näkemiin.